Oglądalność Internetu, telewizji i radia

 Kliknij i podziel się tym z innymi! 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on print
Drukuj

Badania rynku polegają na systematycznym gromadzeniu, a także opracowaniu i analizowaniu danych, związanych z działaniami marketingowymi. Ich celem jest rozpoznanie rynku w taki sposób, by jak najlepiej móc zaplanować swoje działania, dotrzeć do określonych odbiorców, a w konsekwencji zdobyć jak największą liczbę klientów odpowiadających naszym preferencjom i przynoszących nam najlepsze korzyści.

Badania oglądalności Internetu, telewizji i radia, to badania oparte na pasywnym pomiarze ich konsumpcji. Wykorzystywane dane dostarczają niezbędnej wiedzy potrzebnej  do zaplanowania strategii mediowych oraz szacowania możliwości poszczególnych przedsiębiorców pod względem dotarcia do właściwych grup odbiorców. Profesjonalne, przemyślane i trafne rozpoznanie partnerów i konkurentów na rynku, a także ich strategii, zasobów i ofert  to niezbędny warunek do zachowania lub uzyskania przewagi nad konkurencją. Stałe monitorowanie zmian na rynku jest konieczne, zwłaszcza w związku z pojawianiem się nowych wyzwań, trendów i standardów w każdej dziedzinie życia.  Rozwiązanie dedykowane jest wszystkim podmiotom na rynku mediów: marketerom, wydawcom, agencjom reklamowym oraz domom mediowym.

 

Celem badań rynku skupiających się na analizowaniu działań i wyborów użytkowników Internetu, słuchaczy radia i telewidzów jest dostarczenie obecnym i potencjalnym reklamodawcom jak najszerszego dostępu do danych na temat współkonsumpcji mediów, by każdy marketer był w stanie zaplanować jeszcze skuteczniejszą i efektywniejszą kampanię. 

Dzięki badaniu możemy np. sprawdzić, z jakich stron WWW korzystają słuchacze konkretnej stacji radiowej czy jakiego radia słuchają widzowie konkretnej audycji telewizyjnej. Wydaje się to dość zawiłe, w uproszczeniu, efektem jest to, że reklamy będą jeszcze skuteczniej planowane – przekaz reklamowy dotrze do tych, którzy naprawdę chcą go oglądać i są zainteresowani reklamowanym produktem, a pieniądze reklamodawców będą inwestowane tak, że przyniosą oczekiwane korzyści. 

Najważniejsze korzyści jakie niosą ze sobą jednoźródłowe badania oglądalności mediów:

  • Pasywny pomiar massmediów
  • Prezentacja połączonego zasięgu różnych środków masowego przekazu
  • Obszerny zakres dostępnych analiz zasięgu, demografii, grup celowych, rankingu grup właścicielskich i poszczególnych wydawców, współoglądalności
  • Zintegrowane wskaźniki dla wszystkich typów mediów i rodzajów materiałów umożliwiające wygodne porównywanie wyników w analizach cross-mediowych
  • Dane na temat konsumpcji treści zarówno lokalnych, jak i globalnych wydawców, w tym witryn i aplikacji Facebook, Instagram, YouTube
  • Wyniki dostępne w podziale na treści redakcyjne i komercyjne
  • Informacje o oglądalności mediów również poza miejscem zamieszkania (home & out of home)
  • Możliwość szacowania potencjału całej grupy mediowej
  • Na bieżąco aktualizowane dane z możliwością analizy dowolnego okresu, np. łącznego zasięgu z jednego lub kilku miesięcy
Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.